oncontextmenu="return false"

Akira. #1

 

Kommentarer

fin hund!

åååh så fina bilder! :)

fin vovve!

fina bilder!

Fina bilder. :)
Allt bra?

Fint namn på fin hund :)

Åh vilken fining! :)

-ja hihi! :D

Åh så fina bilder !

Gud så fina bilder på en underbart fin hund!

Åh så fin hund!

Åh så fin hund!

Jätte gullig :)

Vad fin vove

Vad fina bilder :D

sv: Det var det!

Lite sent svar pga. bloggpaus men nu är jag tillbaks! kram på dig :)

sv: Tack så mkt:)

ja det var jätte gott, eller hur hon äger uta lla andra tycker jag :D

Sv: Tack! :) vilken vacker hund!

hehe ja, jadå han är okej tycker jag :)

sv: Tack! Vad glad jag blir:)

Fiin!

Fin!

Fin!

Jätte fin!
sv: härligt att höra, det är bra med mig

Är det en renrasig schäfer?

Svar: japp
beccashammies.blogg.se

Hej. Bilderna du tagit är jätte fina. Hunden är också jätte fin. Lägg upp mer bilder på hundar, så kul att kolla på för du är såååå duktig! ♥

Är det en renrasig schäfer?

Var gärna med i min veckansblogg. kram

Var gärna med i min veckansblogg. kram

Vilken söting! :)

Snygga bilder! :)

Snygga bilder! :)

Så himla söt! :D

Vilka fina bilder! Är det din hund? :)

Superfina bilder!

så fin!

Åh, så söt! :) Kram

sv: Tack så hemskt mycket :D

jätte fina bilder :D

så lite så:) händer till veckan då? :)

Superfina bilder! Ljuset i bilderna är helt magiskt! :)

Svar: Jaa det var jätte gott! Älskar nyttigheter :)))

Läst det här ovanför? ↑jättefin!!

Åh, så himla fin!

Jättefin hundå bilder

Jättefin hundå bilder

Jättefin hundå bilder

Jättefin hundå bilder

Jättefin hundå bilder

Jättefin hundå bilder

Jättefin hundå bilder

Jättefin hundå bilder

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: