oncontextmenu="return false"

All story have a end..

 

Tack för fem sjukt underbara år. Jag har lärt känna så mycket härligt och trevligt folk och lärt mig så fruktansvärt mycket. Jag ångrar inte en enda sekund vad jag gjort eller alla tårar jag fällt över hur jobbiga vissa stunder varit. Jag har aldrig haft så roligt som jag haft under dessa fem år. Alla dessa underbara hästar jag fått chansen att lära känna och rida. Jag är så tacksam för allt. 

Men främst för att jag nådde mitt mål, jag hoppade 70 cm med en häst jag aldrig trodde jag skulle göra. Tackvare alla tips och all hjälp,  allt detta kommer jag bära med mig och tänka på i framtiden. Jag hoppas vi ses om några år igen. ♥  


Kommentarer

fint <3

Åh vilka minnen! Har du lagt av helt nu? :/

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: