oncontextmenu="return false"

Jag lever.

Min uppdatering har inte alls varit bra, hänt lite saker. Jag har knappt varit hemma dessa senast dagarna, vart med kompisar och så. 
 
Men i tisdags hade vi tid hos vetrinären, Muffin har inte mått så bra det senast. Det hade blivit värre dem två- fyra dagarna. Så mamma ringde till vetrinären, vi skulle inte få någon tid förän om en vecka, men nästa dag när hon ringde fick vi en tid samma dag. Uppfatta inte riktigt vad det var med henne, men dem sa någon tumör, något med njurarna, tarmar. Så hon har fått somna in. Tycker det är bättre än att hon ska få lida. 
Min finaste ängel, så tomt utan dig.
 
Både i tisdags och i onsdags har jag hjälpt till med hundarna. Dem behövde ut vid lunch tid, då ägarna jobbade. Hittade en väldigt trött vovve i onsdags, sovandes i köket. Så hon fick lite mys och kel innan promenad. Söta hund. 
 
Jag har dessutom gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra - gå till bibloteket och låna böcker. Har redan läst två böcker, dock på 200 sidor. Så har varit helt inne i och läsa mina böcker. Har påbörjat en ny bok nu - 14 år till salu. 
 
Blev ett väldigt långt inlägg, men mycket som hänt, då blir det långa inlägg. 
 
 

Kommentarer

-något av det iaf, haha :D

Söta!

Sv: Okej! Vad gör du då? :)

Söta!

Sv: Okej, vad gör du då? :)

Tack så jättemycket! :)

Sv: tack! Jag vaknade nyss, du då? :)

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: