oncontextmenu="return false"

Från min Instagram.

 

Kommentarer

sv: Ja :/ Men sånt är ju livet tyvärr. Får ju ändå vara glad för de 5 troll jag har kvar här hemma :)

Tack så mycket, detsamma du :)

sv. Ja, det kan man ju. Är lite lättare med små mål och sätta upp större sen. :)

sv: Dom tackar och bugar :)

Har du några planer för imorgon? :)

Haft en bra dag?

va söt hund :D

Rolig tävling på bloggen!
Vilka 3 saker skulle du ta med dig på en öde ö?

In och kommentera ditt svar, BÄSTA svaret vinner en länk :D

www.nattstad.se/evelyna

fin blogg

gooodis! :D allt bra?

Åh vad söt hund, är det din? :)

sjukt fin header!

riktigt fin blogg!
allt bra? :)

svar: tack så mycket! :)

Sv: Den har varit bra :)

Fin blogg!!!
Hoppas du har haft en jätte bra dag!
kramisar♥

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: