oncontextmenu="return false"

feel Again.

 

Kommentarer

sv: jag köpte min biljett av en tjej i min gymnastik. För hon går även i cheerleading så hon sålde biljetter till oss ♥ Vet inte vart man annars köper.. Men Filippa Lindau (filippall.blogg.se) kan man köpa biljett av.

sv: Visst är det! :D
Jag har inga planer alls, ska nog bara ta det lugnt!
Själv då?
Kram!

Hej! :) är allting bra med dig idag? :)

Haft en bra dag? :D

sv; med mig är det bra :D såg då mello idag? kram

sv: jadåå! Några planer för imorgon? :)

Cool header!

Skulle bli feeetglad om du frågade något i min frågestund. 8 frågor och du får en länk :)

http://jennamalmberg.blogg.se/2013/february/fragis.html#comment

Kram!

sv; vem tyckte du var bäst? kram

sv: Det låter grymt!

Hoppas du får en toppensöndag!
Kram Carro

sv: jag kollade på skräck :D som hette the ruins :D vad ska du göra idag? kram

sv; härligt :) vad gör du?
kram

Älskar den där låten, så sjukt bra

Allt bra? :D

- Det gjorde inte jätte ont eftersom det gick fort.Men alla är ju olika! :D

Skön låt :D!

sv: Åh det låter supermysigt ^^!
Idag ska jag fixa med bloggen och chilla järnet!

Sj då?

den är bra!

- Skolan bara, själv? :)

svar: bara bra sj

Bra låt

Sv: ja visst är dom:D
haft en bra helg?

- Okej :)
Min helg har varit bra, din då? :)

sv: Helt okej:)

sv; hehe det är alltså skoldags för dig imorgon? :D
jag ska nog chilla och ta det lugnt, mitt lov börjar ju imorgon sååå skönt! har du gjort något roligt på ditt lov då ?kram

fin header :)

svar: Jo, min helg har varit väldigt bra :)

- Härligt :)

sv: skola,plugg träna:)
va ska du hitta på?:)

nice :)

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: