oncontextmenu="return false"

Senaste från Instagram

 
 

Kommentarer

Fina bilder :)

Sv: Ja, men det gjorde jag :D

Hej! Var gärna med i vår bloggtävling där du kan vinna blandannat ridstövlar och två priser till! :)
http://ponnydressyr.se/2013/december/bloggtavling.html#comment

Sv. Härligt! Jodå, det är bra! :)
bloglovinbyte?
kram!

Svar; Tack så mycket :)

Gud vad söt första bilden var! <3

Fina bilder :)

Vilka fina bilder :) Så gulliga djur :)

Hamsteeeern <3

sv: Åhjaaa!! Fast jobbet, för min del. Men det är ju i princip samma sak eftersom jag jobbar där.

Kul att du är med i tävlingen, lycka till

Första bilden var ju hur söt som helst! :)

Fina bilder!

Sv: Åh tack så mycket, detsamma :')

Kram ♥

Naw dör så sött marsvin :)

Skönt & höra att allt är bra:D

fin blogg! Allt bra?:D

Vad mycket fina bilder:)

Nu är vinnaren dragen i lucka 9. Kika in och se om du vann! Vann du maila mig på [email protected] så du kan få din vinst.

Tack för att du var med i tävlingen! Var gärna med i dagens och kommande luckor!

Länk direkt till inlägget
http://enplatsisolen.bloggplatsen.se/2013/12/10/10401192-det-ar-tva-stycken-som-vinner/#kommentarer

Jag dör vad söt på första bilden!

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: