oncontextmenu="return false"

Nyårslista.






Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Ja! Jag började gymnasiet, träffade massa nytt folk. 

Har du några nyårslöften?
- ja, tänkte ha godislöfte i år . 

Bästa köpet?
- Tror det får bli mina leggings från candybykeela. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Mina kusiner. 

Vilka länder besökte du?
- Inget, haha. 
 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Hmm, vet inte. 

Bästa minnet från 2013?
- när jag var i Göteborg och såg Darin live. Och i somras när jag och några kompisar var på state of drama. 


Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Att jag kom in på Ljud och bildsköns - Media 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- gladare! 

Favoritprogram på TV?
- Solsidan. 

Är det något du sakna från 2013?
-  stallet helt klart! Alla vänner därifrån, allt från stallet. 

Vad ser du mest fram emot med år 2014?
-  hmm, vet inte. Inget speciellt bestämt. Men sommartorsdagarna :)




 

Kommentarer

finisar :D

sv* Tack så mycket finis :)

vilken rolig lista:D kanske gör den

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: