oncontextmenu="return false"

Mitt 2013

Januari: Darins album Exit kom ut och jag lyssnade sönder det! Jag köpte godis för första gången på 2 år! 

 

Februari: jag fylld 16 år! Jag såg Isak från X-factor och dagen efter såg jag honom och Awa. Jag kunde börja hantera billbo lite smått. Muffin fyllde ett år, nu lever hon dock inte. 


 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mars: Jag såg State of Drama för första gången i knalleland. Dem släppte även sitt nya album – fighter

 

April : Tintin fyllde 9 år. Looydn fick somnade in, en häst från ridskolan där jag red innan.

 

 Maj: Jag var och såg Darin live i Göteborg. Jag såg State of drama Live.

          
 
Juni:  En av valparna från Vezens kull 2012 var och hälsade på. Jag såg State of drama live igen.  Jag fick veta att jag kommit in på mitt gymnasieval. Muffin fick somnade in efter sjukdom. 

          

 Juli: Jag var kattvakt åt mammas jobbarkompis katt.
 

Augusti: jag började gymnasiet. Jag var även med på blogg.se topplista för första gången, mest kommenterade. Jag hade dessutom besöksrekord. Jag såg Totos sångare samt två andra sångare från engelska band. Jag fotade anton Ewald.

        
 
 September: jag hoppade 70 cm och uppfyllde därför mitt mål inom hoppning. 
 

 

Oktober: jag var hos Carina och fotades.

        

 

November: Jag hämtade hem Maxis.

 

 

December: jag gjorde ett jobbigt   beslut och bestämde mig för att lägga ridhjälmen helt å hållet på hyllan. Jag träffade mitt kusinbarn för första gången och träffade min kusin igen! 

 

2013 har varit ett lyckat år, hänt så mycket nytt, träffat massa nytt folk och fått göra saker jag inte gjort innan! Nu låter vi 2014 bli ännu bättre. Senare idag kommer mina nyårslöften upp här! :) 

Länka gärna om ni också gjort en sån här, alltid lika roligt att kolla sånt! 


Kommentarer

Sv: Tusen tack :) Gott nytt år!

massa roligt :D

jättefina bilder! :)

Åh hade också velat se Anton Ewald!

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: