oncontextmenu="return false"

Lördag och två månader tills jag blir 17.

Dagen idag har varit full och lite stressig. Imorse var jag i stan en snabb sväng, fixade bland annat glasögonen. Sedan var det fort till mormor för att käka julmat tillsammans med släkt från mammas sida. När jag väl kom hem tänkte jag redigera det jag filmade på State of Drama i torsdags, men icke sa nicke. Då ville absolut inte Movie Maker vara min vän..  Men fick tillslut ordning på det, det blev tre videoklipp och dessa kommer upp under veckans gång. Hoppas ni alla haft en härlig lördags kväll. Nu är det dags för mig att dejta kudden! :)  
 

Det får bli en bild i repris, eftersom jag sitter vid mammas dator.

Kommentarer

så fin! :)

skönt att få fylla år snart ! :)

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: