oncontextmenu="return false"

Horseback riding.

 

Kommentarer

Sv: ja :)

sv: Det håller jag med om :)
Hur står det till med dig idag?

sv: Verkligen! Tack så hemskt mycket, detsamma! Kramar!

Verkligen ju :D allt bra?

Kul att se :)

Ja visst är min Bobby galet söt:D

Fin blogg :)

Ja min helg har vart jätte bra sj?:)

Allt bra?

kram!

Nu är dagens bloggar utsedda både hos mig och kaffehörnan, in och se om det var du som vann :) Läst det här ovanför? ↑

Hejsan

Nu är vinnarna utsedda i min och Maddes Dagens blogg
Ta ett span vet ja

Var gärna med i min julkalender. Kika inom och se om dagens lucka passar dig bra! Välkommen in!

Det är sådär med mig, haha men det lär bli bättre med tanke på att jag är ledig imorgon! :D yes, är ni också det?

Fin häst!

sv; åhh vad kul, här är allt slask nu :(

Fin blogg, duktig du är!!
Kika gärna in våran blogg tror du skulle gilla den vi skriver om mode/skönhet och fotografi! :) Och även om hur vi utbildar oss till stilister.
kram

Svar: Tack för att du berömde mina handgjorda julkort. :)
Kram

sv: joo, det är bra, men jag är verkligen mentalt inställd på jullov nu... två veckor kvar!!

Läst det här ovanför? ↑Tack, ja nu är det ute för leverans i varje fall!! Nu skall jag bara vänta in det och hinna med planet :P

Sv: Eller hur!! Älskar julkalendern!
Funderar också på börja 2014, men som sagt så svårt att börja efter man börjat.. allt bra med dig annars? kram!

vilken härlig blogg ! gillar designen !
intresserad av bloglovinbyte? :D

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: