oncontextmenu="return false"

reg,regn å lite mera regn..

NikonD60 // Nikkor 18-105
 

Kommentarer

ja idag har det regnat... :) Mysigt!

sv haha ja ;D

Sv: Ja det hoppas jag med!:D

sv; usch ser inte roligt ut med regn :/

sv: ja det var riktigt roligt faktiskt!=)
Atmosfear är given det åkte jag flera ggr

sv: Ja visst är hon söt? :)

Tråkigt med regn :/

sv: Nej, det är en himla djungel det där. Men jag vill bli vegetarian, så jag SKA bli vegetarian. Men det får ta ett tag.

Sugen på att fräscha upp din blogg?
Var med och tävla om en unik header på min blogg! :)
http://michellegarbac.devote.se/blogs/26764212/taevling---header.htm

sv; det borde va soligt och fint väder!

Sv; Tack så mycket :)

Sv; haha jaa, och det är kul att göra ;D

sv:Ja hahah❤ Idag blir det att åka hem från spaet. Själv då?❤

Hatar regn, men du fotar det fint :)

Åh, jobbigt med bara regn! >.<
kram ❤

Sv: Hon är en labrador, men hon är bara 6 månader så hon är ju lite liten än så länge :)

sv; inte här nere :) som tur är :)

Här regnar det också,känns som himlen är öppen :)

Sv:
Nagelstärkare funkar rätt så bra för mig fast det är väldigt långsamt :o

sv; haha ja det känner jag med

sv: Ja verkligen :)

Tråkigt med regn. Regnar hos mig också "/

Gud vad de regnat

blää för regn :(

Det var verkligen härligt! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

Ja, muffinsarna blev verkligen hur goda som helst <3

Fina bilder!

Sv: Ja, hoppas jag vinner :)

Hej! Vad säger du om att ställa en fråga i min frågestund så följer jag dig på bloglovin? :)

http://frejdans.blogg.se/2013/august/har-du-en-fraga.html

ja den pirrar verkligen i hela kroppen men den är go.
Har du åkt den?

allt bra med mig :D med dig då?

Sv: varit en slapp dag, regnar ute så vill inte gå ut x)

sv: Åh tack sötis! ❤ Skönt det med!❤

sv: Åh tack sötis! ❤ Skönt det med!❤

sv: aa! :/
va gärna med i veckans blogg! ❤
kram

sv:Det hade varit toppen! :D

Tack detsamma!:d

sv; ja, det är ganska bra om det är bra väder när man är i skolan :)

Sv; Hihi, aa super söt! :D

Sv; TAck så mycket! :)

ja :)

Annars 'r allt toppen med mig själv då?=)

uschuschuschuschuschuschuschusch

sv: tack så mycket! :)

Enda positiva med regn är man kan sitta inne

Fin blogg :)

Sv: Ja och hon är så gosig också :)

ja det är det verkligen :)

sv: Tack så mycket! :)

Japp absolut

gillar sista bilden!

Superfin blogg tjejen. Checka gärna in på min blogg :D

Sommaren är över :(

Svensk sommar... :D

sv; haha skönt att någon håller med!

De reegnar massor här med );

åh det är så tråkigt med regn!

Det är så otroligt mysigt när det regnar. Om man är innomhus, men man kan även ta så fina bilder i regnet med=)

Jätte fin blogg, kram!

Fina bilder! :)

Sv: Tack , det har jag haft! Förutom att det är skola imorgon :/
Har du haft en bra dag? KRAM

Sv: Tack :)

usch för regn :(

Charmiga bilder :)

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: