oncontextmenu="return false"

En bild från i onsdags.

 
 

Kommentarer

- planerna idag är att först åka till skolan, sen göra prov och på kvällen träffa killen :) Själv då?

Så söta ni är

Sv: Jaha, det har vi med! På senaste tiden typ 70. Aha okej! Kram

Hoppas du får en bra dag! :)

fin bild!

sv; hihi jaa det var den :D

hehe det var det också! :D

Hejsan söta du! Hoppas du har haft en jättebra sommar :) Vad är det skojigaste du har gjort i sommar :)?
Missa inte heller min tävling i bloggen, du kan få chansen att vinna ett presentkort på upplevelser.se och där kan du uppleva att tex, bli bartender, öl/vin/kaffe provning, middag för 2, fika för 2, cupcakesprovning och mycket mer. Kram!

svar: detsamma:)

fin bild:)

haha thanks..xD hoppas din dag blir bra!:)

sv: hihi ja!

fint! :)

-jag svarar på kommentarer och kollar på tv just nu! :)

fint! :)

-jag svarar på kommentarer och kollar på tv just nu! :)

-imorgon!

Åh vad härligt det ser ut! Hon har verkligen en jätte lång och fin man!! :o

Åh, så mina muffins gav dig inspiration då <3 ?

sv: tack så mkt :D

vill du synas på min blogg? man kan ju alltid ge det en chans, du har ingenting att förlora på det. du behöver endast skriva ''jag är med'' så är det klart! - http://www.nattstad.se/bexollila?id=9637657

Ja absolut :)
Allt bra idag?

Fin bild :)

Fin bild :)

SVAR: Det var det verkligen :)

sv; hihi ja :D

svar: bakat cookies, och ska läsa:)

Gud vilken fin ponny du har! Vad är det för ras?!

Svar: Det hade jag, hoppas du hade det också ♡

- låter härligt de med :)
Hur ska du klippa dig?

sv: okej, kul, lycka till! :D
kram

Hihi, så bra :)
Superfin bild <3

sv; ja verkligen.. :(

Så fin häst!

sv: hihi taack :D
kramis♥

sv: det är så olika alla säger om åttan är jobbig eller inte, dom flesta säger att det inte är jobbigt, men läste förut att det var en som hört att det var det värsta året av alla. lär märka hur det blir :)

Tack snälla för din fina kommentar på min blogg. KRAMAR!

Sv; Tack :)
ja, det är lite jobbigt att gå upp tidigt haha :)

sv; nää haha :P

Usch vad jobbigt att bli förkyld nu :( jo tack med mig är allting jätte bra tack :)

fin bild! :)

sv: tack så mkt :)
vad glad jag blir!

SVAR: Ska nog göra det :)

Fin bild!

Haha tack så mycket du :) Ha en bra kväll!

svar: just nu läser jag beautiful creatures:bok 1:)

Fin! :)

sv: Tack! :)

Ska bara ta det lugnt nu själv? :)

sv: tack :)

fin :D

fin bild

SV: ååh tack så mkt! Så glad ja blir att du tycker det! :')

Fint! Kram

fin bild :D

Tack så mycket, blir så glad av att få läsa sådant! :D

Tackar! =)
Skall åka till London igen när jag kan/har råd/tid.

Vilken söt bild :-)

Sv: Ja visst är det, haha :D

Du är en av 3 kandidater som tävlar om veckans blogg=)

Nu får du se till att vinna =)
Kram

-japp :D

vad gör du ikväll? :)

ja va roligt att du vill göra den :D ska bli spännande att läsa :)

fin bild! :)

fin bild! :)

Fin häst!

Du och jag är med i samma Veckans Blogg
Vad nice

Tack ska du ha. :D

sv; jaha min första dag var igår :)

Svar: Nähä! Det trodde jag! ♡

sv: nej det är ju sant, man kan vila upp sig i åttan tills nian, där man måste ge allt! ;)

åh så mysigt jag skulle också vilja kunna rida sådär :)

Så fin bild (:

Fin bild! :)

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: