oncontextmenu="return false"

22 dagars lista.

1. En bild på dig som du själv tycker om. 

2. En bild på dig hemma.

3. En bild på någon som du saknar.

4. En bild på någon du beundrar.

5. En bild på dig som togs i somras.

6. En bild på någon du älskar.

7. En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut.

8. En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv.

9. En bild på ditt rum eller din lägenhet.

10. En bild på ditt favoritdjur.

11. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar.

12. En bild på din bästa vän.

13. En bild på någon av dina favoritsaker.

14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.

15. En bild på ett utav dina favoritcitat.

16. En bild på dig som barn.

17. En bild på dig som tonåring.

18. En bild på din familj.

19. En bild på dig från idag.

20. En bild på dig när du är ledsen.

21. En bild på dig när du är glad.

22. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.

 

 


Kommentarer

rolig lista

bra lista

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: