oncontextmenu="return false"

Så som det ska va!


Kommentarer

sv; tack! jo allt är bra med mig :)

sv: ja verkligen!
hoppas du får en bra start på veckan:)
har du haft höstlov nu eller?:)

sv: okej skönt! kul med skola imorgon då?;)

SV: Ja, nu förstår jag! Jag tror att du menar en dropdown meny. Så här ser en dropdown meny ut: http://bloggstyle.se/images/2010/f_79655329.jpg .
Om du vill ha en sådan kan jag hjälpa dig! :)

allt bra?

Det är bra:D

Hoppas du får en bra dag! :)

- Varit i skolan :D Började du också skolan idag? :)

fin blogg!

Åh vilka söta djur! Har själv 2 katter & en kanin!
Kika gärna in på min blogg! :)

nej ifk norrköping skulle vunnit!!! :p

Grattis. =D

sv: Ja jag fick en fin helg:) Ganska mycket negativt var det väl i och för sig också, men det vill jag inte tänka på hihi.

det är bra, gör du?

Sv: Hehe, var så lite ;) ^^
Jodå, allt rullar på för mig. Själv?

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: