oncontextmenu="return false"

Tips till din hamster

Har ett litet tips om din hamster fyller år eller du kanske bara vill ge den något gott?
Jag testade detta igår, att ta lite grönsaker och frukter och mixa dem i en vanlig mixer. Går också att mosa, men går snabbare med mixer. Jag la också i lite solrosfrön, OSALTADE! När du lagt på "Mixeröran" på mariekexet lägger du på den andra biten av mariekexet på det. Muffin älskade det, men Indra var lite mera kräsen..
Ta dock inte gurka i "mixerröran" blev ganska rinigt av det!



Kommentarer

Åh vad söt:)



Jo tack min dag igår var helt ok:)



Allt bra med dig idag då?



kram

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: