oncontextmenu="return false"

inspiration


Kommentarer

sv: okej, ber om ursäkt!

ha en fortsatt bra dag<3

nice!

hihi ja man blir så glad av den :D

Sv: Helt okej! :) Själv?

Hejje, jag har en ny blogg som ska följa min resa igenom New York som jag åker till inatt! Besök gärna! Fin blogg btw ;)

sv: jao, det är lite svårt just nu för mina hamstrar bor hos min kusin. Hon vill ha hamstrar så hon har fått ha mina det senaste. Men jag funderar faktist på att hon kan få dem för jag har brist på tid... har så mycket med kaninerna och allt. Sen söker jag efter en ny liten kanintjej till "kaningården", kaninerna tar upp mycket tid. Hamstrarna behöver också verkligen mycket tid, vilket jag inte har så gått om . Då var det bäst för dem att kusinen får dem :)



(har helt glömt av att skriva det på bloggen)

SV: taack! vad händer? :)

sv: har anmält mig till dagens blogg nu, två gånger ;)

jag gör ju då ingenting, typ samma som dig.. :)

jättefin blogg :)

Sv: Så bra! Vad ska du göra ikväll? (:

Sv: Jag ska nog också bara ta det lugnt, göra lite smoothie (eheh) och titta på film (: Fixa biljetter till på fredag också! (:

sv: bra, själv? vad gör du? :)

kram.

Sv: Ja, det är supergott! :)

Sv. Jotack! Allting är bra med mig ;)

bra citat

snygga

f

in

t

br citat

BRA CITAT

härliga bilder

bra!

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: