oncontextmenu="return false"

Designtips - Klocka i menyn

Börja med att gå in på http://ClockLink.com. Och välj ut en klocka du tycker verkar snygg så trycker du på den här knappen : 
Då kommer det upp en sån här ruta:


Då trycke du "Accept". Då kommer du in på den här.



Så nu ska ju alltså välja färg, storlek och tidzoon. Jag gjorde det lätt för mig och valde Sweden istället för tidzoon. men ska du välja tidzoon tar du "CET: Central Europe Time (GMT + 02.00)" tror jag iaf..
Sedan kopierar du koden som är under allt!
Och klistrar in i din kodamall framsida vid <div id="side">
Så sparar du!
Ser du inget kan du alltid klicka på F5.

Om det är något annat ni undrar kan ni bara slänga in en kommentar så svarar jag så gott jag kan på design frågan! :)

Kommentarer

Hoppas du har det roligt där i göteborg! :)

Vad är du för stjärntecken? :D

Coolt, men du har ingen klocka i menyn eller?



kram

Hej, kolla gärna in på min utseendebesatta blogg!



http://utseendebesatt.blogg.se

jo de e bara bra med oss :D vad har du gjort idag ? :D

Sv: Tack för din åsikt :)

Okej, jag lyssnar på musik som varje gång nån frågar :P Har du gjort idag då? ^^

TJENARE :D Allt bra med dig?? :D

Sv: Så skulle man kunna kalla det :) Okej, jag har inte gjort så mycket: varit med familjen (+mormor), tagit en promenad och annat :) Händer imorgon? ♥

sv: Härligt :D Samma häär :D

jag har bara varit med familjen :D gått vid havet och sp, dudå ? :D

Hej !

Skulle bli jätte glad om du röstar på min systers foto!

Du får en fet länk på min blogg i ett inlägg om du gör det ! Besök min blogg och klicka på länken där för att rösta :D

har du sovit gott? :)

Vill du vara med och tävla i bloggtipset? Då kan du gå in på min blogg, läsa de enkla reglerna och delta! :)

Ha en jättebra dag :D

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: