oncontextmenu="return false"

Jag står upp för Justin Bieber!

 
Vad tänker personer med egentligen? Tänk bara hur många helttokiga tjejer/killar det finns här i världen som skulle velat haft den biljetten till hans konser i sverige. medans den personen bränner upp biljetten! Allvarligt asså, vissa skulle göra vad fan som helst för att få den biljetten. 
Jag är inget big fan av honom, men han är iaf en stark person. Hur många säger egentligen att han är gay? massa, han är inte gay.. Han har flickvän! 
 
Jag är ingen sån som älskar Justin Bieber, men hans musik är helt okej. Går att lyssna på. Men jag är inte emot honom för det. Står upp för den killen, som verkligen orkar fortsätt när han får så mycket skit varje dag! 
 
 

Kommentarer

Jag struntar i honom som person, det är hans musik som jag inte gillar men att någon får för sig att bränna upp någon annans biljett oavsett vem artisten är, är ju sjuk i huvudet. Det är mer än taskigt, det är respektlöst!

SV; Tack jag följer ju dig ockcå! :) Jag håller med om att men inte köper biljetter och sen tar sönder dom det är inte snällt!

Kram <3

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: