oncontextmenu="return false"

Helt otroligt vacker häst!

 

Kommentarer

inget speciellt:) Planer inför morgondagen? /sara

hihi :D

Tack desamma! :)

Sv: Ja! :D Själv? :)

ok:) Allt bra? //sara

Jag vet inte riktigt :) dudå?

Tack detsamma! Fin blogg :)

Sv: Nej, jag fick inga biljetter :(
Men jag och min kompis åker ner till Barcelona i augusti eller september och kollar där :D
Ska du?

sv; jadå, sj? :)

Sv: ja, allt är bara bra sj? :)
Är det din hund som är med i headern? Söt iallafall! ;)

sv: följer dig nu, blev nummer 23 :) följ gärna tillbaka :)

Tack tack! Allt bra med dig då?:D

Härligt! jo allt är toppen!
Vad gör du då?:D

Aaw så fin häst! Och underbar video ju, musiken och allt :D

Hejhej, allt bra med dig? :)

Jag har börjat med att varje dag lägga upp en vlogg och jag skulle verkligen uppskatta förslag på olika ämnen att vlogga om! :)

Tack!
Hade du en bra kväll igår då? :)

sv; jag jobbar på en strandkiosk några mil från närmaste stora stad ^^ och tack detsamma! :)

Svar: sv: okej vad kul! :)
beccashammies.blogg.se

Sv. Tack så mycket och detsamma! :)

Godmorgon!
Önskar dig en toppen dag ! :-D

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: