oncontextmenu="return false"

Looydn 22 aug

Jag vet, detta är ingen hästblogg, men jag måste bara skriva lite om ridpasset idag! 
Förutom att jag red, fick jag longera en av barngrupperna. Super kul att longera, bra träning också. 
 
Eftersom två av hästarna är sjuka/skadade så hade vi lite balansträning, barbacka. Så jag och Maja fick ta Looydn, och den ena fick leda och den andra rida. Tyckte det gick rättså bra. Vi fick även rida själv också, och då gjorde vi bara lite volter och travade. Gick jätte bra. MEN MIN BALANS! herregud, jag vet inte vad det är med den. Har den försvunnit eller vadå? Dags och träna upp den kanske? 
tyckte passet gick bra i övrigt, var kul att rida Looydn. Och allmänt kul att sitta på hästryggen igen. Var ju nästan 3 månader sedan sist. 
 
 
Amanda var med och fotade så bilder lär nog komma! 

Kommentarer

vad kul att du följer oss, vi lade till dig också :)

Jätte fin bild! :)

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: