oncontextmenu="return false"

Lilla indra..

Under en tid har jag märkt att Indra haft en " knöl" vid magen, har trott att det vart en "fettknöl". Men ni har hon fått en till.. Känns inte så rimligt att hon lyckas få TVÅ KNÖLAR, typ brevid varandra. Nu har jag börjat misstänka att hon fått tumörer, men jag vet inte. Ska kontakta en vetrinär om jag ser att hon börjar klia och irritera sig på det. Hon är ju allmänt pigg och springer i hjulet och rasthagen. Så man ser ju inget fel på henne. Ska försöka hålla koll på det så det inte blir allvarligare! 
Så får vi hålla tummarna! Någon som haft samma problem eller känner till detta?
 
 
 

Kommentarer

Naw så söt. ^^
sv: Så lite så :)
Vad tycker du om mina bilder? :D

Jätte gulliga bilder! :)

Svar: tack :)
beccashammies.blogg.se

Mamma sa att det kan kanske vara cancerkulor. Innan jag fanns så hade mamma och pappa fåglar och då fick en av fåglarna kulor under magen. Det visade sig vara cancerkulor. Det är nog bäst att kolla Indra med vätrinären.

Mamma sa att det kan kanske vara cancerkulor. Innan jag fanns så hade mamma och pappa fåglar och då fick en av fåglarna kulor under magen. Det visade sig vara cancerkulor. Det är nog bäst att kolla Indra med vätrinären.

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: