oncontextmenu="return false"

Gästbloggning #2

Hej! Jag heter Maja. Rebecka undrade ifall jag ville gäst blogga här på hennes blogg. och det ville jag såklart;)
 
Jag heter då Maja och är 13 år.
 
Jag är typ helt tokig i djur och vill alltid ha mera djur. Jag har en Hund och en katt.Svart hjärter (kort) Hunden heter Hasse och han är av rasen jack russell terrier och han är ca 1,5 år. Katten heter Frasse och han är ca 4 år tror jag. Han är en helt vanlig bondkatt. Båda tycker det är jätte kul att vara ute och springa:)Svart hjärter (kort)
 
När jag inte är i skolan och inte är med mina egna djur så går jag på rid skola. Där jag även rider en häst en gång i veckan:)Hon heter Csenge och jag har varit medryttare på henne i ca ett halv årSvart hjärter (kort). Hon är född år 2002 och hon är ca 165 cm mankhöjd.                                                                                                                                                                                               Jag och Rebecka känner då varandra genom att vi går i samma rid grupp på ridskolan:D
 
Jag bloggar på http://teamhastryttarna.blogg.se tillsammans med min kompis Olivia:) Har även en "vardagsblogg" där jag skriver om lite allt möjlligt förutom om hästar;) http://mmaaja.blogg.se .
 
 //Maja
 

Kommentarer

Nu är veckans blogg avslutad, se efter om du var en av dom som vann!

Innan du kommenterar, läs det här:
- Jag gör bloglovin'-byten. Ibland länkbyten, sker då i menyn!
- Jag har copyright på hela bloggen, gäller både bilder och text. Allting jag lägger ut här är i grunden mitt matrial och tar du det, räknas det som stöld! Vill du kopiera något, fråga först!
- Jag är inte intresserad av kommentarer ni bara klistrar in tex " allt bra?". Eller om dina frågestunder. Jag ställer frågor till bloggar jag följer!
- Jag är intresserad av tävlingar av alla dess like.
- Läs inlägget INNAN ni kommenterar tack!
- Vore tacksamt om ni ville följa de

Kommentera inlägget här och gör mig glad:

NAMN:
Hänger du här ofta eller?

E-MAIL: (publiceras ej)


BLOGGADRESS:


Din kommentar: